Royal-Silk-Holidays

Experiente

01/03/2012

Andreea Raicu, regal fotografic in Thailanda (II)

More articles by »
Posted by:
Tags: , , , , , ,
014-027_PORTRET RAICU.indd

Andreea Raicu a fost protagonista unui inedit pictorial 3D, proiect special al revistei “Unica”, derulat in Thailanda. Raluca Hagiu, coordonatoarea proiectului, a alcatuit un set de reguli de calatorie… cu o celebritate.

Text: Raluca Hagiu/ Foto: Alex Galmeanu

Cum sa supravietuiesti in jungla zece zile, alaturi de o diva“ e titlul unei carti pe care as fi citit-o cu interes maxim inainte de a pleca in Thailanda, daca ar fi existat. In lipsa ei insa, m-am folosit de sfaturile lui Bear Grylls din emisiunea „Tehnici esentiale de supravietuire“, de pe Discovery, de masaje si terapia prin zambet a thailandezilor mereu surazatori. La in toarcere, m-am inspirat din experienta exclusiva si exclusivista a unei excursii exotice alaturi de Andreea Raicu si am alcatuit un set de reguli de urmat pentru oricine intentioneaza sa plece intr-o calatorie in jungla, alaturi de o celebritate.

Cu Andreea Raicu in Thailanda: 10 reguli pentru o calatorie cu o celebritate

(citeste aici regulile 1-5)

6. O diva e mereu in cautare de experiente noi, tine pasul cu ea

. „In general, cand alegi Thailanda, te gandesti la mare, niciodata munte. De data asta am fost si la munte si a fost superb“, spune Andreea Raicu despre vizita in Chiang Mai, cel mai mare oras din nordul tarii. La cateva minute dupa ce ne-am cazat in Mandarin Oriental Dhara Dhevi, un hotel de cinci stele plus, ma suna Andreea: „Arata senzational! E cel mai frumos resort in care am stat pana acum!“. Ii dau dreptate! Intrarea in hotelul din Chang Mai arata ca un palat, resortul se intinde pe 24 de hectare, iar vilele sunt minunate! Cea in care stam are un living imens la parter – cu pian! –, terasa cu vedere la plantatia de orez, jacuzzi, un dormitor elegant, pat cu baldachin, birou, dressing si un foisor suspendat, unde-ti poti bea cafeaua de dimineata. E greu sa-ti imaginezi ca poate sa existe ceva mai frumos… E obligatoriu sa surprindem locul in imagini, cu atat mai mult cu cat avem noroc de vreme buna. Seara, dupa o cina delicioasa cu nelipsita Tom Yun Kung, supa picanta cu creveti, preferata Andreei, si un program artistic cu dansatoare thai, mergem la Night Safari. O excursie inedita cu trenuletul, printre lei, ursi, zebre si alte animale salbatice, la o distanta suficient de mica pentru a avea senzatii tari. Sau lipicioase. Cum era sa i se intample Andreei cu unul dintre fanii care a vrut sa o sarute… o girafa.

7. Ia-o din calea elefantilor!

Elephant Nature Park este raiul elefantilor. Rezervatia care se afla intr-o vale naturala, marginita de un rau si inconjurata de munti impaduriti, ocroteste elefanti bolnavi, batrani sau maltratati de stapani. Lek Sangdeun Chailert, fondatoarea acestui adapost, care a primit numeroase distinctii pentru salvarea simbolului national al Thailandei, ne-a permis sa facem poze in sanctuarul pahidermelor. Insa ne-a rugat sa respectam cateva reguli in preajma celor 37 de copii ai sai, cum le spune ea. Sa nu folosim blitzul, sa nu-i stresam, sa nu-i oprim pentru fotografii si – foarte important! – sa nu le stam in cale. Elefantul are intotdeauna prioritate! Ca intr-un film mut, cu Chaplin, ne mutam dupa elefanti, intr-un joc de glezne hilar, aruncand din cand in cand o privire serioasa peste umar. Aici poti deveni cu usurinta omul strivit la momentul potrivit, cu asta nu-i de gluma. Andreea e relaxata, rade, le vorbeste, ii mangaie pe elefanti, le da de mancare. Dupa cinci ore de shooting si rasfat elefantesc, ne luam la revedere de la gasca simpatica a lui Lek, iar Andreea il adopta pe Noni, donand 2000 de bahti (200 lei) catre fundatie, pentru ingrijirea lui.

8. Nu baga o diva in cusca tigrilor, s-ar putea sa-i placa printre feline!

E foarte cald in cusca celor doi tigri bengalezi si nu e numai vremea de vina. La Tiger Kingdom, langa Chiang Mai, te poti fotografia cu cea mai mare felina din lume sau poti alinta pisicutele vargate de la cresa. Tigrii sunt bine ingrijiti, si – Slava Domnului! – par a fi bine hraniti. Sunt crescuti aici de mici, obisnuiti cu oamenii si atent supravegheati de traineri. Tim, unul dintre ei, ne zice ca nu avem voie sa folosim flash-ul, sa ridicam vo cea, sa facem miscari bruste, sa-i harjonim – da, sigur, chiar ne gandeam la asta! –, sa intram in cusca lor cu obiecte care sa le distraga atentia. Cand tigrul se asaza, Andreea merge in spatele lui, iar Alex imorta lizeaza momentul, la un metru jumate in fata. Tensiunea e aproape palpabila. Ma intreb, retoric, cu voce mica, ce-a fost in capul meu cand am propus sedinta foto de la Tiger Kingdom. Zambetul Andreei nu seamana cu cel de pe copertele revistelor glossy, insa pozitia corpului e perfecta pentru 3D: incremenita. Trainerii sunt atenti la fiecare miscare, le distrag atentia tigrilor cand se concentreaza prea mult asupra unui obiect, cum ar fi trepiedul lui Aleeex!, si le dau sa roada bete cand scot sunetele alea care-ti trimit tot sangele in… bascheti. Dupa primele zece minute, ne obisnuim cu ideea ca ne aflam in cusca felinelor de o frumusete rapitoare. Andreei incepe sa-i placa tigrii periculos de mult chiar! Mangaie ferm tigrul bengalez de 3 metri si 200 de kilograme si ii muta coada cu indrazneala peste piciorul ei. Inainte de a pleca ne oprim la cresa de tigri. Lanna, o pisicuta de o luna, cu ochi albastri si puf vargat, are chef de joaca. Patru oameni in toata firea se topesc ca piscotul in lapte cand vad cum se alinta ghemotocul. Are cele mai fine pernute din lume si e atat de pufoasa si de frumoasa, incat vrem sa o luam acasa!

9. Nu intra in panica atunci cand afli lucruri pe care nu le stiai despre diva.

> Mancarea thai ii place cel mai mult;

> Daca ar pleca maine in Thailanda, ar merge in Chiang Rai;

> E recalcitranta cand i se face foame;

> E repezita;

> E foarte convingatoare;

> Ii place sa fie in centrul atentiei;

> E carcotasa;

> E charismatica, cucereste usor audienta;

> Face poze ca japonezii;

> E amuzanta cand vorbeste engleza stricat, ca sa se inteleaga cu thailandezii;

10. Nu uita sa te distrezi! Maine s-ar putea sa iei avionul spre casa…

•  Proiect realizat cu ajutorul Autoritatii de Turism a Thailandei, Avon, Bangkok Airways si Royal Silk Holidays.
  • Articolul a fost publicat in revista UNICA, septembrie 2011.

About the Author

0 Comments

Be the first to comment!