Royal-Silk-Holidays

Posted by:
Tags: , , , , , , ,
014-027_PORTRET RAICU

Andreea Raicu a fost protagonista unui inedit pictorial 3D, proiect special al revistei “Unica”, derulat in Thailanda. Raluca Hagiu, coordonatoarea proiectului, a alcatuit un set de reguli de calatorie… cu o celebritate.

Text: Raluca Hagiu/ Foto: Alex Galmeanu

Cum sa supravietuiesti in jungla zece zile, alaturi de o diva“ e titlul unei carti pe care as fi citit-o cu interes maxim inainte de a pleca in Thailanda, daca ar fi existat. In lipsa ei insa, m-am folosit de sfaturile lui Bear Grylls din emisiunea „Tehnici esentiale de supravietuire“, de pe Discovery, de masaje si terapia prin zambet a thailandezilor mereu surazatori. La in toarcere, m-am inspirat din experienta exclusiva si exclusivista a unei excursii exotice alaturi de Andreea Raicu si am alcatuit un set de reguli de urmat pentru oricine intentioneaza sa plece intr-o calatorie in jungla, alaturi de o celebritate.

Cu Andreea Raicu in Thailanda: 10 reguli pentru o calatorie cu o celebritate

1. Pleaca odihnita in calatorie, o diva este super activa.

Ma intalnesc cu Andreea Raicu, Tudor Chirila, Alex Galmeanu, fotograful, si Razvan Dobrescu, hair-stylistul, sambata seara, pe 23 iulie, la aeroport. Tudor ne ureaza „Distractie!“, ne dam mana si ne imbarcam in cea mai lunga expeditie jurnalistica de la o revista glossy. Ajungem in Bangkok duminica, la 14:00. Alex si Razvan n-au mai fost in Thailanda, asa ca Andreea ne organizeaza rapid, inca din masina care trebuia sa ne duca la hotel. Facem cel dintai check-in intr-una dintre casele lui Buddha, la Wat Arun. Un templu emblema tic pentru Bangkok, pe malul raului Chao Praya. Ne plimbam pe strazile aglomerate, cu fructe exotice si mirosuri amestecate de mancare, obositi, dar bucurosi ca am ajuns la destinatie. Andreea e super energica, rade, topaie, pune o multime de intrebari si vorbeste neincetat. „Imi place ca oamenii sunt relaxati. Poti sa te imbraci cum vrei, nu-ti zice nimeni nimic, poti sa arunci si o carpa pe tine, ca tot nu conteaza. In Romania, trebuie sa fiu atenta tot timpul la ce zic, ce fac, cu ce ma imbrac.“ Iar sentimentul asta de libertate o face extrem de efervescenta, dupa un zbor lung, de mai bine de 14 ore.

2. Nu-i rapi placerea de a face pe ghidul!

Andreea isi asuma repede rolul de ghid si ne indruma catre urmatoarea oprire, templul Wat Pho, cel mai vechi si mai mare din Bangkok si casa unui Sleeping Buddha imens, de 46 de metri lungime si 15 metri inaltime, placat cu aur. Ritualul este sa arunci moneda cu moneda intr-un lung sir de castroane metalice, care tacane strident. La finalul impartelii, Andreei ii mai raman cativa banuti. „Inseamna ca o sa fii bogata in urmatoarea viata“, se amuza insotitorul nostru local, intr-o engleza stricata. Andreei ii place sa faca pe ghidul, are un soi de mandrie amestecata cu bucurie in a povesti despre Thailanda. Poate si pentru ca a vizitat-o deja de mai bine de zece ori. A ajuns prima oara aici cand avea 12 ani, cu mama ei, stewardesa atunci, imediat dupa Revolutie. Isi aminteste ca i-a placut peisajul exotic, a vazut pentru prima oara serpi si crocodili si a incercat toate fructele si specialitatile culinare. Cel mai mult a stat trei saptamani, in 2006, anul in care s-a indragostit de Tudor Chirila. Avusese o perioada foarte aglomerata si s-a hotarat „sa-si spele creierul“ in tara zambetelor. „Trei saptamani singura?“ o intreb, usor contrariata, „Nu ti-a fost teama ca o sa te plictisesti?“ „Nu inteleg plictiseala. Si Tudor o are. Eu nu ma plictisesc cu mine niciodata, mereu gasesc cate ceva de facut, citesc, ma plimb… A fost foarte frumos, mi-am prelungit biletul de avion de doua ori. Ador tara asta!“

3. Acorda-i timp pentru masaj thailandez, cu pietre… nu conteaza, masaj sa fie!

A doua zi incepe devreme, luam avionul spre Phuket, insula din sud-vestul Thailandei. In avion, Andreea citeste fascinata „The Art of the Interview“, de Lawrence Grobel, un jurnalist celebru pentru interviurile cu vedete de calibru si mananca veggies, ca de fiecare data. Pe in sula, ne cazam la Sri Panwa, unul dintre cele mai frumoase resorturi din zona. La check-in, receptionera completeaza fisa Andreei. Ocupatie: Celebrity. O amuza teribil apelativul, asa ca nu scapa de el pe tot parcursul calatoriei. Sri Panwa este un hotel de lux situat pe o culme cu vegetatie luxurianta, care se in tinde pe 13 hectare, cu 60 de vile exclusiviste si o vedere ametitor de frumoasa. Distantele sunt destul de mari pentru a fi parcurse la picior, asa ca facem turul cu un fel de tuk-tuk, o masinuta simpatica. Totul arata fabulos! Andreea si cu mine suntem cazate intr-o vila pe doua niveluri. Apartamentul ei are un living imens, un dormitor cu pereti din sticla si vedere la marea Andaman si o piscina in care se poate arunca… direct din pat. Locul este atat de frumos, incat ne schimbam programul fara ezitare. Nu mai iesim in oras. Andreea merge la masaj, cel cu pietre fier binti este preferatul ei, de unde se in toarce Zen, gata pentru o balaceala nocturna in pisicina si un vin alb.

4. Legile lui Murphy se aplica si in Paradis, obisnuieste-te cu ideea!

E sezon ploios. Ploua des, de cateva ori pe zi, in reprize scurte. Cu putin noroc, intre dusurile reci, iese soarele. Azi avem prima sedinta foto. Deschid un ochi la 7 dimineata, ca sa ma asigur ca soarele se vede pe geam la fel de stralucitor ca-n prognoza meteo si ma in torc linistita pe partea cealalta. E senin. Peste o ora, musonul imi bate cu putere in geam. Ploua torential, vantul fosneste ascutit printre fruzele lungi si subtiri de palmier si peticele verzi, aruncate in mare, dispar in nori. Minunat. Ziua buna se cunoaste de dimineata! Cand se mai duc norii de ploaie, facem cateva fotografii in dormitorul plutitor al Andreei si apoi ne mutam pe plaja resortului. Nisipul galben, stancile negre, mari, grafice si apa azurie sunt de corul perfect pentru o sedinta foto exotica. Insa in ciuda acestui peisaj idilic, conditiile de lucru nu sunt deloc usoare. Sunt peste 30 de grade, umiditatea e ridicata – exact cat sa nu reziste machiajul sau coafura mai mult de 15 minute –, iar legile lui Murphy plutesc in aer… Iata cum suna doar cateva dintre ele: 1. Ia cu tine la shooting toate lucrurile de care ai nevoie, dar nu uita sa le iei si pe cele de care nu ai nevoie… Sigur le vei simti lipsa dacavilase afla la 30 de minute de set si esti in criza de timp. 2. Daca vedeta poarta pantofi Lanvin, cu tocul de 15, cel mai potrivit loc pentru a face fotografii este pe stanca cea mai inalta, cea mai alunecoasa si mai periculoasa de pe plaja. 3. Daca hainele se afla pe nisip, aproape de mare, refluxul va veni in cel mai nepotrivit moment.

5. Cea mai mare provocare e sa pui o diva sa stea nemiscata trei secunde.

O intreb pe Andreea care sunt cele mai frumoase fotografii ale ei si-mi ras punde ca Tudor i-a facut unele spectaculoase in Asia. De altfel, ii face o multime de poze in vacante. „Cu Tudor n-am ajuns in Thailanda, dar am fost in Malaiezia si Singapore, unde a fost superb. Am petrecut doua saptamani de vis!“ Recunoaste ca sunt foarte diferiti, fiecare are alte hobby-uri: lui ii place sa faca kitesurfing si sa schieze, ei nu, dar spune ca au aceleasi valori. Si pe amandoi ii atrage fotografia, as adauga, chiar daca din unghiuri diferite… A doua sedinta foto cu Andreea Raicu are loc la Evason. Un alt hotel minunat, care se intinde pe 26 de hectare cu gradini tropicale, la 45 de minute de celebra plaja Patong. Cea mai mare provocare pentru Andreea e sa stea nemiscata, timp de trei secunde, pentru ca fotografiile sa fie transformate ulterior in imagini 3D. Procedeul prin care se realizeaza sedinta foto e complex. Pentru fiecare ipostaza, Alex Galmeanu face doua fotografii, una pentru fiecare ochi, la o distanta de 6,3 milimetri, distanta medie dintre ochi. Acestea sunt suprapuse ulterior in computer pentru a obtine o singura imagine, cu volum. Secretul este ca subiectul sa nu se miste. Deloc. Sa nu-si schimbe expresia faciala, sa nu clipeasca, sa nu respire. O misiune extrem de dificila pentru o Andreea Raicu efervescenta, obisnuita sa se joace cu aparatul foto (Continuare)

•  Proiect realizat cu ajutorul Autoritatii de Turism a Thailandei, Avon, Bangkok Airways si Royal Silk Holidays.
  • Articolul a fost publicat in revista UNICA, septembrie 2011.

About the Author

0 Comments

Be the first to comment!