Royal-Silk-Holidays

Articole

COSMO_Thai_03 Oameni

Relaxarea in Thailanda: latitudinea linistii

Relaxarea in Thailanda se confunda cu leneveala. Thailanda pare ca se afla la o latitudine a linistii, ce anihilieaza orice nevoie de actiune. Am intalnit cativa oameni atinsi, ca si mine, de boala non-actiunii.

Facultatea lui Miru. La Institutul de Resurse Naturale și Mediu, din Trang #3 Experiente

Facultatea lui Miru. La Institutul de Resurse Naturale și Mediu, din Trang

Ieri am vizitat Institutul de Resurse Naturale și Mediu, de la Universitatea Rajamangala din Trang, aflat nu departe de Pakmeng Beach. “Uite, Miru, aici este o facultate”, i-am zis…

Trei zile în Trang #3 Mancare

Trei zile în Trang

Dacă te aștepți la o destinație de tipul Phuket, Koh Lipe, Samui, Trang nu este locul potrivit. Atuul lui, deloc de neglijat, este însă bucătăria locală, un mix chinezo-thailandezo-musulman foarte gustos.

Mai fresh de atât nu se putea! Mancare

Mai “fresh” de atât nu se putea!

Aseară, când a comandat green curry, Cătălin nu credea că va fi chiar așa de iute. Doar nu era prima oară când mânca și chiar îi plăcea. Dar de data asta, iuțeala i-a depășit așteptările. Avea broboane de transpirație pe frunte și pe tâmple, dar a mai cerut o porție de orez că poate-poate o să reușească să dea gata castronul de orez.

Festin plutitor la Ban Nam Ra (Trang), Thailanda Mancare

Festin plutitor la Ban Nam Ra

La mai puţin de o oră de condus de orașul Trang (sau 10 minute din direcţia opusă, dinspre Pakmeng Beach) se află Ban Nam Rab, un sat pescăresc de vreo 100 de familii. Oamenii trăiesc pe ape, printre mangrove, ca lipovenii din Delta noastră, săraci şi plini de nevoi, cum e vorba cântecului, dar sănătoși și nu tocmai nefericiți. Pentru ei fructele de mare şi peştele sunt mâncarea săracului.

ambasada-thailandei-la-Bucuresti

Viza Thailanda: Visa on Arrival si Tourist Visa

Informatii despre Visa on Arrival si Tourist Visa in Thailanda.

Goana dupa viza

Informatia e de aur: am plecat in Malaysia sa ne prelungim visa. In Penang am aflat ca nu stiam nimic despre visa si conditiile acesteia.

Adevaratul masaj thailandez

Masaj thailandez nu se lasaa usor descoperit. Am avut nevoie de timp si cautari ca sa descopar adevaratul masaj thailandez, nu cel pentru turistii europeni rasfatati!

Impresii din luna de miere: Koh Lipe, Koh Lanta si Koh Phi Phi

Koh Lipe, Koh Lanta si Koh Phi Phi sunt destinatii clasice thailandeze pentru luna de miere. Dar chiar si aici, sejurul tau romantic poate avea... imperfectiuni.

phuket

Phuket, insula placerilor

Apele azurii, vegetatia luxurianta si plajele cu nisip auriu fac din Phuket, cea mai mare insula a Thailandei, locul ideal pentru o escapada de vis.

Viata la tara, in Thailanda

Am trait la tara, in Thailanda, intr-o casa din jungla, pe o insula calda si indepartata, unde baietelul nostru de noua luni a crescut ca un Fat-Frumos. Asta e povestea noastra.

Engleza thailandeza

Engleza thailandeza are propriile ei reguli, diferite de cele din dictionare. Thai english, pls!

Homestay in Thailanda

Homestay in Thailanda este o experienta unica in viata. In locul camerelor de hotel cu care ne-am obisnuit, locuim in gazda, la marginea orasului Langu. Dar, in casa mica a lui Kae, suntem rasfatati si tratati ca niste printi.

Koh Phangan: frumusete discreta

Exista o Thailanda special creata pentru turisti - o cunosti din brosuri si reclame. Si mai exista una, mai ascunsa si mai putin „cosmetizata”, in care vei descoperi spiritul thailandez.

visa 2

Despre Visa on Arrival, Thailanda

Visa on Arrival, direct pe aeroport, e cea mai simpla varianta de intrare in Thailanda in cazul in care sederea ta este de maximum 15 zile.

MG_07883

Phuket: tarife de turist

Cum am calcat cu stangul in Phuket. Partea a II-a a reportajului "Thailanda la bani marunti cu un bebe de 9 luni"

In cautarea adevaratului masaj thailandez

În căutarea adevăratului masaj thailandez

După ce pasiunea mea s-a transformat într-o veritabilă obsesie, m-am hotărât să învăţ eu însămi arta masajului tradiţional thailandez.

Lazy Day in Koh Mak, Thailanda

In Koh Mak am gasit cea mai frumoasa plaja thailandeza. La malul marii si la umbra palmierilor, in mijlocul unei plantatii de cocotieri, in resortul Lazy Day simt ca ma aflu in Paradis.

059

Chi Nei Tsang, masaj de detoxifiere abdominala

Chi Nei Tsang explicat de o Simona Negrila, o terapeuta care s-a specializat in acest tip de masaj in Thailanda, la Tao Garden.

thailanda 2014. 13 experiente pe acre nu terbuie sa le ratezi

Thailanda 2014: 14 experiente pe care NU trebuie sa le ratezi

Thailanda 2014: o selectie a celor mai frumoase locuri si experiente personale thailandeze pe care ti le recomandam pentru calatoriile tale.

Koh Nangyuan

Insule thailandeze pentru orice gusturi

Insule thailandeze in functie de preferinte: cateva recomandari care te ajuta sa-ti descoperi plaja perfecta.

Shabushi din Hat Yai: festin japonez de o ora

Shabushi Concept: mananci oricat, timp de o ora. Pret: 10 dolari. Concluzie: la pomul laudat nu te duci cu sacul. La Shabushi – da..

Centipeda din jungla thailandeza

Centipeda din jungla thailandeza ataca! Razboi pe viata si pe moarte intre un pui de explorator mioritic si unul de miriapod veninos. Invingatorul scrie istoria.

Festivalul templului din Chaloklum

Festivalul templului din Chaloklum este o sarbatoare a intregii comunitati.

Tsunami – cum te aperi de furia naturii in Thailanda

Doua cutremure in Indonezia, alerta de tsunami si evacuari, acestea au fost stirile care ne-au venit ieri din zona Asiei. Intrebarea este: ce ne facem daca suntem intr-o zona cu risc de tsunami.

Nature 051

Edenul din Est – Dragos Bucurenci povesteste despre Thailanda

Dragos Bucurenci povesteste despre frumusetea Thailandei, despre rasarituri care devin experiente religioase, oameni si insule de vis.

Templele si cultura thailandeza

Templele budiste si reprezentarile lui Buddha sunt omniprezente in Thailanda. Iuliana Alexa, redactor sef "Psychologies" te invita la un periplu spiritual prin templele si cultura thailandeza.

Vize: Non Immigrant, Transit, Diplomatica si Oficiala si Courtesy Visa

Nu poti intra in Thailanda fara visa. Exista sase tipuri diferite. Cele mai uzitate sunt: Tourist Visa si Visa on Arrival. In cea de-a doua categorie intra visele: Non Immigrant, Transit, Diplomatica si Oficiala si Courtesy Visa.

Incredibila poveste a d-lui Pam

Cand pleci intr-o vacanta prelungita e vital sa gasesti o cazare convenabila. Ce faci cand o gasesti dar proprietarul care iti ofera cazare iti sparge usa cand nu esti acasa?

Scurta istorie a masajului thailandez

Masajul thailandez este o metoda naturala de vindecare, cu vechime milenara. Popularitatea ei din zilele noastre se datoreaza faptului ca nu are efecte secundare, nu presupune ingerare de medicamente, antibiotice, substante tox...

Despre bucataria thailandeza (si ponturi pentru evadari culinare)

Despre bucătăria thailandeză (și ponturi pentru “evadări” culinare)

Relația mea cu bucătăria thailandeză nu a fost întotdeauna bună. Primul contact a fost, de altfel, dezastruos și nu știam cum o voi scoate la capăt timp de trei luni, cât am stat prima oară în Thailanda.

Spre Bangkok si Phuket cu copil mic

Spre Bangkok si Phuket cu un copil sub doi ani (infant). Ghid de zbor pentru parintii cu dor de duca, insotiti de micutii lor.

I Ching, cartea schimbarilor

I Ching, intelepciune si divinatie chinezesca

MG_33872

Thailanda la bani marunti cu un bebe de 9 luni

Cum am plecat in Thailanda in noiembrie 2010. Partea I a reportajului "Thailanda la bani marunti cu un bebe de 9 luni."

intoarcerea

Socul intoarcerii

Sunt bucurestean de peste 15 ani. Si abia recent am realizat traim intr-un oras cenusiu, cocosat, incruntat care ne transforma dupa chipul si asemanarea lui.

MG_01323

Salutari din Koh Samui, Thailanda

Koh Samui a fost locul in care ni s-a schimbat norocul. Partea a III-a a reportajului "Thailanda la bani marunti cu un bebe de 9 luni"

First Beach in Chumphon province

Plajele perfecte ale thailandezilor

Umblam hai-hui prin provincia Chumphon si ii intrebam pe localnici despre plajele unde merg ei. Cautam plajele autentice si ne tinem departe de destinatiile confectionate pentru turisti (partea 1).

Bangkok

O seara in Bangkok

Bangkok: avem in fata noastra trei ore lungi de asteptat trenul spre Chumphon. Poti sa-ti rozi unghiile de nervi, pe peron sau poti sa le faci cat mai placute – imitandu-i pe localnici, pe strada.

1 (2)

Cealalta fata a paradisului

Cum am ajuns la bal la spital, la celalat capat al pamantului. De 3 ori pacienti, cu 3 diagnostice diferite, in 3 spitale in numai 7 zile. Medicii de la Spitalul de Stat din Koh Phangan ne-au pus picioare.

Prieteni din Koh Bulone I

Noii mei prieteni din Koh Bulone mi-au aratat ca viata poate fi in permanenta traita pe ritm de cha cha.

Prieteni din Koh Bulone II

feat

Masajul thailandez

In Thailanda am descoperit o forma de masaj vindecator sau masaj yoga. Incepand din acea dimineata, redefinesc zilnic masajul thailandez.

Buget redus in Thailanda

Buget de criza si dare de seama a unui socotitor zgarcit. Si mai multa economie: Partea a IX-a a reportajului “Thailanda la bani marunti cu un bebe de 9 luni”.

Bauturi thailandeze

Bauturi thailandeze populare: o critica lichida, stropita cu Chang, Singha si Sang Som, dar bazata pe observatii solide.

Insula Batranului

Plaje thailandeze (6): rangerul

Sunrneg Tong Lang, ranger in Parcul Marin National Mu Ko Chumphon, ne-a recomandat Koh Matra, zona coralilor de la Koh Lak Raet si plaja Maphrao.

Ghicitoarea

Plajele thailandeze (5): ghicitoarea

Ghicitoarea Jittarun ne recomanda Krabi – locul cu apusuri care iti taie respiratia, nisip alb si cohorte de farangi.

Mandarin-Oriental-Dhara-Dhevir

Anantara Golden Triangle vs Mandarin Oriental Dhara Dhevi

Anantara Golden Triangle vs. Mandarin Oriental Dhara Dhevi: doua hoteluri de lux din Chang Rai si Chang Mai, concurente in stele si rafinament.

Koh Phangan, Haad Sadet beach

Plaje thailandeze (10): Haad Sadet, din Koh Phangan

Haad Sadet este o frumoasa plaja din Koh Phangan pe care ne-a recomandat-o Ning, o tanara thailandeza nonconformista.

Thailanda pe scuter

Scuterul este principalul mijloc de transport in cea mai mare parte a Thailandei.

Koy, oyster farm, SuratThani province

Plaje thailandeze (9): crescatoria de stridii

La crescatoria de stridii Sinnana Farm, de langa Suratthani, am cunoscut-o pe frumoasa „Koy” Natchanun Wongchan.

COSMO_Thai_03

Relaxarea in Thailanda: latitudinea linistii

Chipuri-Thailandeze

Thailanda la prima vedere

Thailanda e o planeta facuta de alt Dumnezeu. O calatorie in Thailanda incepe cu o mirare, cu justificata si previzibila exaltare turistica si se termina cu o indragosteala iremediabila. Incerc sa ma consolez cu gandul ca trece...

THAI_BOG_088

Plajele thailandeze (8): capitolul “patroana de restaurant”

Mo Koh Similan este un loc ideal pentru scufundari, dupa cum ni-l recomanda "Jim” Surang
by Dragos Margoi

Sistemul de sanatate thailandez

Sistemul de sanatate thailandez este bine pus la punct, iar normele de igiena din unitatile medicale au standarde inalte.